I'll take some of it back

Jag kan ju inte slita mej från programmen om förlossning, så livet på Bb var det jag bänkade mej framför ikväll

Tjejen skrek och stånkade och jag sj'lv försökte minnas om jag skrek så mycket? Var jag coolare, eller t.o.m värre! Jag led med henne, och varje gång en unge sedan tittar ut, med sina skrynkliga händer, sitt ihop trycka ansikte och deras bebis ljud, så faller tårarna.

Att föda barn är vackert, inte under tiden, men efter!

Kommer alltid att minnas efter förlossningen, när jag kommit in på mitt rum, R och hans pappa har sagt hej då, man är utmattad efter en tuff förlossning och grymt lite sömn

Jag satt där och stirrade på min bara några timmar gamla son, och han stirrade på mej. Säkert två timmar gick och vi fortsatte stirra

Så efter varje kvällsmål, tar jag min son i famnen, lägger honom med snutten och sin napp, och så stirrar vi på varandra en stund, tills hans urgulliga ögonlock börjar bli tunga! sen är de natti natti för honom

Nu är de natti natti för mej, har ingen som kan stirra mej i ögonen, så jag tänkte tvinga en av katterna att glo lite:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja precis så är det =) Man fattar inte att denna lilla ungen, som var helt okänd för en, plötsligt bara ligger där!! Underbar känsla!!

Stirra ut katterna du ;)

2010-07-21 @ 23:49:11
Postat av: Frida ♥ Mamma till Haylie

Skönt att höra! Du gav mig just hopp om framtiden, haha.

Jag har varit sjuuukt nära på att gå tillbaka med henne till BB några gånger

2010-07-23 @ 11:00:08
URL: http://bigmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0