lite alone time

Idag fick R något slags ryck och sa att han skulle in till kalmar och att han tänkte ta med sig W

Efter lite ångest så tänkte jag att nu ska jag allt släppa ifrån mej min skatt och låta pappa göra lite grovgöra (innerst inne hoppades jag även på att W skulle göra en riktig bajsblöja så R fick sig en hård utmaning )

Sagt och gjort, grabbarna åkte iväg och jag målade naglarna som jag tänkt göra ända sedan W anlände till denna jord!

Sen gick jag hem till mamma och drack lite kaffe, i helgen nu kommer farmor och extra farfar på besök, så fullt upp!
Datorn är numera framme på barbordet, så jag kan blogga lite oftare! Rutiner har börjat anlända i detta hus!


Kommentarer
Postat av: mia

vad bra.. pappa och son kan behöva lite alone time oxå..

2010-07-31 @ 18:09:48
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0