mini semester

Jag har varit på minisemester!
Därav min frånvaro!

Det är sjukt svårt att blogga via iphonen, önskar dom kom med en app, så man kan blogga oftare!

Hur eller hur har jag och min sambo varit på lite minisemester i storstaden estocolmo!

Tillsammans med två vänner och deras flickvänner (flickvännerna hade ingen aning om vart dom skulle) så blidde det gröna lund och sovning på hotell. Tyvärr så var det urkasst väder så det blidde inte många åk på gröna lund!

Har betalat våra tusen räkningar nu, så nu är den ångesten avklarad för en månad framöver!
Nu ska jag locka hit lillasyster på en iskaffe, lillemannen sover, får se hur länge till de varar!

Puss heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0