where to begin??

Jag vet inte ens vart jag ska börja!
Bloggningen har legat på is, riktigt på is för första gången
Viljan att blogga finns, men orken att göra det har varit desto svårare

Inte speciellt ofta får jag tunghäfta men nu har det i princip varit så

Det mesta just nu har varit upp och ner, W har varit i en riktig grinig period då jag nästintill lagt ut ungen på blocket. När dom enda glada minutrarna inträffar 5-10 min efter sömn och sen är det bara grin grin grin så tär det fan på en.

On top of that, så har det varit flytt, den där jääääävla lägenheten blir aldrig såld och vi står med räkningar upp till halsen, så känns de i alla fall.

Vi har nu kommit tillrätta i vårt nya hem, jag känner ju till omvärlden men sambon har haft det lite tuffare på den fronten men jag hoppas det kommer släppa så småningom. Har haft otroligt mycket hjälp av mina föräldrar som passat W medan vi flyttade och det har underlättat SJUKT mycket! Så tack mor och far! Verkligen!

För övrigt så ska jag inte klaga, vår lilleman är den finaste på jorden. Han älskar den nya maten, gröt går från dag till dag men nu föredrar han palsternacka morot framför ersättning

Fråga till er föräldrar som läser min blogg (om ni fortfarande finns kvar=((  ) hur ser en dag ut för er?
Ni som ger ersättning, hur mycket blir det, när ni ersatt ett mål med gröt och ett med vanlig mat.
Tycker inte lilleman får i sig speciellt mycket längre, så jag är nyfiken på om det är en fas eller om det är "normalt"

Veckans höjdpunkt är rehab med dr drew, så jag släcker ner för nu!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åååhh!! Inlägg.. me like

Man får ta vara på de glada stunder de små har, menar.. den tiden de är glad och skrattar (som jag såg på bilden på det senaste inlägget.. sjuuukt söt!!), så värmer det ju modershjärtat. Det hjälper ju oss att orka fortsätta. (om du förstår vad jag menar)

Har inte riktigt börjat med gröt.. eller jo, det har jag, men vet inte riktigt vad fisen tyckte om det.

Men ersättning är det som gäller hittills. 1 flaska förmiddag, 2 flaskor mellan 12 och 6, och en till "natten". Han äter kanske mellan 140-210ml beroende på. Försöker räkna och ha mej för att vara säker på att han får i sej iallafall minimum för hans ålder.

Hoppas ni får sålt lgh snart!

2010-07-19 @ 23:18:59
URL: http://lottispotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0