ett steg fram, två steg bak??

Det är riktigt kaos här hemma som ni kanske förstått!
Hemmet är beoynd upp o ner och jag bryr mig inte!
Ingen idé liksom!

Statusen på lilleman är seg i magen igen, fick ett väldigt snäll telefonsamtal som gjorde att vi kör en omgång laktulos igen. Det kom baj idag i alla fall, så we wait and see

För övrigt är det banken imorgon, råpacka på fredagen, lämna lilleman hos mor så vi kan köra flytten utan att behöva tänka på honom.

För övrigt har folk dragit sig ur med flytt hjälpen så lite extra händer hade ju inte varit fel. Dont feel any presure men ni får gärna hjälpa till :)

Jaha nu har jag duschat, mycket välbehövligt vill jag lova!
Nu lite avslappning till mina serier.
Puss å godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0