lite lust?

Varje gång jag skriver att ja inte har lust att blogga, så får jag lite mer lust! Wierd!

Dagen har gått åt att packa, eller försöka packa. Lilleman är schitzo så de smäller om det, skratt och grin om vartannat. Knappt så jag hinner med, eller orkar med

Två skåp i köket är urplockade, förutom det nödvändigaste. lite annat har också packats ner. imorgon blir det städning, för på lördag är det visning. ÅÅÅÅÅÅÅ den typ 7:e visningen. Vår lägenhet är ju för fan ett kap. KÖP DEN NÅGON!!!!!!!

Saknar mannen i mitt liv också, känner mej ensamstående och ensam. J kom upp på en kaffe på balkan i alla fall. uppskattades! Att ta sig någonstans är ju inte riktigt läge för. Inte idag i alla fall. :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0