äventyr och våfflor som belöning

herregud min skapare!
Nu är jag helt färdig!

Efter besök på BVC och matning där, vilket kändes lite jobbigt med alla andra mammor som typ är helt vana vid det här med matning, så kände jag mej uttittad och som en främling som krypit in där och störde.

Efter det har jag, W och Sandra gått till berga C, skulle sätta in på banken som just den dagen stängde kl 15, vi kom dit 15.15. SUCK.
Vi handlade blöjor och lite annat smått och gått. INKL VÅFFLOR =))

Så nu ska Sandra och jag käka våfflor, gosa med W och bara vara!

Det här äventyret har varit jobbigt idag och imorgon ska vi ge oss på ikea och modehuset
My gosh, i am suicidal eller något!

Nu våfflor!!


Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Stort grattis till ert lilla underverk.



Jag vet inte om du redan har ett bärsele till bebisen och om jag får tipsa dig om en tävling? Hoppas att du inte tar illa upp. Du får givetvis radera kommentaren om du inte finner den passande!



Under vecka 14 så kommer jag att lotta ut ett alldeles nytt bärsele, BABYBJÖRN Comfort Carrier. Hoppas att du vill vara med.



Må så gott och va rädda om er.

Kramar från Camilla

2010-03-24 @ 20:20:44
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Lina

Ville bara kolla ifall du va intresserad av att vara med i min Tävling om smycken?

Jättelätta villkor. Gå in på min blogg och kolla (A)

(Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt & du kan radera det här om du vill)

Kramar //Lina

2010-03-25 @ 08:11:06
URL: http://lina.bubbleroom.se/
Postat av: marielle

Fin header :DVilket program ?

2010-03-27 @ 10:25:44
URL: http://mariellelundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0