Besviken som fan

Är det inte typiskt!

Min prins vaknar, han är hungrig och nedskiten och nedkissat. Jag byter blöja, jag ger han mat, rapar honom och tänker att NU, nu jäklar ska jag testa min bärsele.

Jag lägger ner prinsen i soffan, sätter på mej selen och väntar på helspänn att killen ska börja böla

Vad gör han, jo han somnar!

SOMNAR!
Sjäv, utan att ligga i mammas famn??
När började han med den vanan??

Känner mej rätt besviken nu faktiskt, så jag går runt med bärselen i alla fall
Funderar på att stoppa in katten där i, bara för att få testa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahahaha du är för rolig du =) Skulle vilja se dej få ner katten i bärselen =) Puss

2010-03-18 @ 17:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0