full fart as usual...

Nu är vi hemma!
Ännu en dag i full fart!

Galet, varför kan jag inte bara sitta stilla istället här hemma ;)

Vi fick åka stor buss vilket var ett meck kan jag lova. Vi har käkat två gånger (med vi menar jag W) känns lite nervös varje gång man ska ge honom mat, man måste ha mikro och grejer för att värma hans mat. Men nu börjar man komma in i att!

Imorgon ska jag få äta våfflor igen hos en av mina "mamma vänner" , visserligen ligger hennes bebbe fortfarande i magen men snaaart är hon nog mamma. Efter det ville Tekå och Anna komma.

GUD så här poppis har jag inte varit sedan jag föddes =)

För övrigt ser mitt hem som ett bombnedslag och jag orkar inte bry mej!
Nu ska snart prinsen ha mat, sen ska jag nog vila några minuter, det funkar ju inte att sova redan kl 9 varje dag.
Snacka om pensionärsvarning ;)

Puss på er



Idag skänker jag en extra varm tanke till två personer varav jag "känner" en av dom som fått göra något som ingen person skall behöva gå igenom.
Gå på sitt barns egna begravning!

Finns inga ord som hjälper men jag tänker i alla fall på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0