godaste våfflorna i stan...

Tjoho!

Idag har vi varit hemma hos Hanna!
Ätit världens godaste våfflor! Det är nog bara hon som kan komma på att hälla i äpple och kanel i smeten! MUMMA!

Dom har myst med Winton och vi har bara pratat och tagit det lugn!

Fin fin dag, vädret har varit strålande och jag hoppas det håller i sig i helgen!

För övrigt har min käre son börjat bli lite knepig på nätterna så sömnen är ju inte vad den borde vara! Börjar nästan få lite ångest för nätterna! Men det tar sig väl!

Sambon är hemma and safe, skönt! Kanske kan få honom att ta ett nattpass. MOHAHA. lär väl aldrig gå! ;)

Grabbarna är iväg och handlar mat, gyrossallad för min del!
Försöker hålla mej lite nyttig i alla fall :)

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: mia

klart du ska.. ja menar du ammar ju inte då e de bara köra 50 /50.. du kan behöva sovmorgon!!!



hade jag gjort om vi hade gett alicia flaska ;-)

2010-03-26 @ 19:36:59
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Mamma

När du kommer hit så ska jag ta Winton så du får sova ut!! Lovar =))) Puss

2010-03-26 @ 21:25:05
Postat av: Lotta

sööt blogg !!

PUSS

2010-03-27 @ 12:23:27
URL: http://lottasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0