imorgon kommer det bilder på bloggen på babyrummet =)

Idag har R varit duktig och satt upp min lackhylla, och min gardinstång så nu sitter det gardiner uppe =)


Det enda som inte är klart är byrån och nu är ju sängen till svärfar uppblåst.
(Det ska den ju inte vara annars)

Så imorgon tänkte jag ta lite bilder, eventuellt filma lite och lägga upp på bloggen.



Dessutom ska jag och Malin baka kärleksmums, så man har något att bjuda på.
Bebis kommer ju på lördag, så man måste ju fylla frysen med något =)

För övrigt är jag förvånad att jag inte lyckats ta körkort när dom där idioterna på tv har ett.
Reade dom ut det på netto någon dag när jag jobbade?

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahahaha Håller med dej om körkortet...till och med jag var bättre och säkrare förare än någon av dessa puckon!!! Puss

2010-03-05 @ 19:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0