jag lever, knappt....

heeeej på er!

Min lilla satunge ligger och vilar. äntligen! :)

Det här med napp är inte riktigt hans grej, vill sig inte!

Jag är helt slut och R klagar också på dålig sömn. Jag märker själv hur grinig jag blir. Bröstvårtorna likaså.

Men det hör ju till, det är bara att gilla läget, the way of parenting i'll guess!

Men därav också mitt låga engagemang att blogga, eller ja vill blogga men ja orkar inte gå till datorn. haha

Slutklagat för denna gång!

Imorgon är det nya tag med bloggning, jag lovar!

*Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej. grattis till lilla bebben=) det var ju ganska länge sen vi sågs. ville bara säga att inga barn tycker om nappen från början=/ det är något man måste öva på... och ömma bröstvårtor vet jag mycket om tappade fan nästa halva mina med min första... men se till att han får mycket in i munnen av bröstet och så finns det en kräm på apoteket som faktisk heter bröstvårts kräm =) suuuuuper bra. + ge "vårtorna" mycket luft även om det dropper ner hela vardagsrums golvet=)lycka till kram ida

2010-03-11 @ 19:44:48
Postat av: mia

yes welcome to hell.. du borde anat när du sett min satunge ;-) fast min sov bäst de 3 första månaderna.. nu med varanna timme sömn e man inte så glad på na.. men men man blir härdad =)



Har ni annan typ av napp en den du hade? kanske e att han tycker bättre om de runda.. men försök lite till som sagt i början få de inte riktigt grepp om dem..



'

2010-03-11 @ 19:57:38
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Eva

Jag håller med Ida och Mia, bröstvårtskrämen är kanon och att "lufta" vårtorna är oxå jätte bra, man känner sig kanske lite obekväm med det, men det är bra och skönt för de. Och som Mia säger så kanske han inte gillar de napparna riktigt, så om du känner att han är intresserad av den men kanske puttar ut den nästan med en gång så prova med nån annan sort, finns ju massor olika. Har för mig att det ska finns de som är små och ska påminna lite om bröstvårtor. Bara att försöka, funkar det så gör det :-)

Vet hur allt kan kännas skit ibland, men som Mia säger man blir härdad =)

Ha det bäst! Kram

2010-03-12 @ 00:22:14
URL: http://mammaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0