skänka 15 kr till haiti, nej tack??

Tjohej!

Här kommer ett inlägg som inte har med Winton att göra =)

När jag var på stan och handlade för ett par dagar sedan, ni vet när jag fick mitt utbrott om hur FET jag är.
Så köpte jag en slags tunika i en affär.

När jag står där i kassan och ska betala, frågar kassörskan om jag vill skänka 15 kr till Haiti.

Dont get me wrong, jag menar nu inte att jag inte ville skänka 15 kr, men ponera att jag inte hade velat det, så är det ju sjukt svårt att säga nej då

Eller hur, hur snål låter man inte om man inte kan skänka ynka 15 riksdaler till dom stackars människorna.

Men 15 kr i varje butik blir ju till slut lite pengar, tänk om den här butiken hade varit den 5:e jag handlade i. Då hade jag kanske inte velat skänka 15 kr

Jag kan inte säga nej i sånna här lägen, kan ni??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0