snälla ring inte soc....

God eftermiddag!

Idag är en bra dag, jag pumpar och denna gången inget blod =)

Prinsen sover och han har även tagit sitt första bad.
Dock ej speciellt uppskattat eftersom vår granne antagligen kommer ringa soc snart för vanvård av vårt lille knyte!

Men han gillar verkligen inte att byta blöja, han skriker som en stucken gris, så fort man plockar upp honom så blir han lugn.
Så jag kommer snart ringa guiness rekordbok i byte av blöja, för det måste ju bara gå rekordfort ;)

För övrigt får jag besök av Ewa, som är blivande gudmor till prinsen min

6 dagar gammal exakt om en timme, sjukt konstigt!
Imorgon blir han en vecka, tycker tiden gått rätt sakta ändån
Men dagarna kommer väl att springa på, sägs de ju ;)




Du är en bra stötte pelare älsklingen min
jag ryter och är irriterad och du tar det
Älskar dig massor!


Kommentarer
Postat av: Linda

Så stark du är som inte ger upp!

Jag tycker inte alls att du ska känna att det är ett nederlag om du inte kommer kunna amma. Ersättningen idag är ju så himla bra, men jag förstår ATT du känner som du gör iaf. Jag är ju själv den envisa typen som vill amma, trots blodiga och såriga bröstvårtor. Jag undrar hur mycket blod och sårskorpor mina barn sugit i sig innan det blev bra, mysigt. ;)

Hur som helst, funkar det inte så gör det inte. Känn ingen press. Mår mamma bra så mår lilla Winton bra, så är det.

Lycka till! Kram

2010-03-12 @ 21:57:31
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0