grinig liten prins...

God morgon vänner!
trött mamma som skriver!

Prinsen har inte riktigt velst komma till ro mellan matningarna utan bara varit grinig!

Han somnar i famnen men så fort man lagt ner honom så börjar han grina. Blir lite frustrerande när man vet att han
A: är mätt
B: har torr blöja

Alternativ C är att rapa lite, sen är det bara att vyssa.

Vanligt problem antar jag...?

Idag ska vi till BVC, fick ringa för dom hade missat att Winton hade anlänt!
Så idag kl 14 ska vi dit så ska han vägas och vi ska väl antar jag prata lite om ammning o.s.v
Men hon lät ändå förstående när jag sa hur jobbigt det varit med ammningen och att jag nu pumpar.
Känns tyvärr inte aktuellt att amma, sån jävla ångest att tänka på det :/

Jaha det var alles för nu!


Kommentarer
Postat av: mia

nä gumman inte ska du ha ångest!! Ersättning e bra de me och huvudsaken e att winton mår bra! när de väl har läkt kan du ju pröva att göra både och om winton tillåter.. så du behöver ju inte ge upp amning helt om du inte vill.. men gör de som känns bäst för DIG och winton..

pussa massor på mosters gull!!

2010-03-15 @ 12:06:46
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0