berg och dal bana

Livet är så skönt ibland!
Igår var en sån dag!

Vi städade jag och winton inför visningen som ingen dök upp på by the way, snacka om att anstränga sig i onödan =((

Sen åkte jag till mönsterås och tillbringade dagen och kvällen och typ natten hos Anita. MYS MYS!Det snackades om allt möjligt. Galet roligt!

Lillemans mage är kaiko idag, dock bajade han och kissade på sin mormor!
Gillas stort av Winton själv!


Sover hos mamma och dom i natt igen, visning imorgon. Kan ju hoppas på att någon kan dyka upp

För övrigt går mitt humör som en jävla berg och dal bana.
USCH
Hur man än känner så är det inte bra, börjar bli jobbigt....

Sorry för ursel bloggning, jag är i en svacka
vill inte, orkar inte, kan inte...


Kommentarer
Postat av: mia

kramar om!!!

2010-05-09 @ 20:31:41
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0