BUP here we come...

Roast på berns, det är verkligen vulgärt ikväll, me like!
Ewa sitter dock och skäms och känner sig lite inträngd i ett hörn tror jag!

För övrigt har lilleman inte alls ätit som han brukar, orolig hönsmamma som man är så nojar man, lusläser familjeliv och ställer frågan.
ÄR DETTA NORMALT?

Normalt tänker ni?
Japp, jag förväntar mig att Winton alltid ska bete sig som han gör, eller i alla fall äter mer.
Men ikke! vi vänder på steken och gör tvärtom istället.

Jag borde nog vara orolig eftersom han stoppar fingrarna i halsen och nu äter mindre.
Börjar ana en viss sjukdom!
BUP here we come, jag tänkte att det inte skulle komma förrän i tonåren, jag har redan förstört mitt barn!

Vi får se hur han beter sig under natten och morgonen, center;">sen ringer jag nog!

"text-align: center;">usch jag skulle ju inte bli "en sån där" mamma

Kommentarer
Postat av: Kia

Winton och jag har pratat om det här och han berättar att han har hittat sina händer nu! Det är en stor upptäckt och eftersom han har hittat händerna med munnens hjälp är det med munnen han utforska dom. Äta hinner han inte med riktigt nu men han klarar sig. Han lovar!! och jag håller med ;) Kram på er båda och hoppas du får sova inatt!

2010-05-17 @ 23:08:32
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0