Fästingar

Mitt ansikte är ju som sagt helt uppfuckat!
Det har väl ingen missat!

Nu har jag upptäckt en likhet med fästingar, en väldigt äcklig jämförelse men en väldigt lik sådan!
Nu för tiden har jag liksom inte en finne, utan mina s.k böler är egentligen en två tre fyra finnar in one!
Precis som fästingar har flera mindre på sig.
Groose!

Så på måndag ringer jag, jag lovar!

För övrigt har lilleman faktiskt käkat helt okej, trots två matningar med 75 ml vilket är lite. Han sover nu, så jag sitter på balkongen och läser! Lite egen tid! så mycket mer uppskattat nu för tiden!

Ha en trevlig....lördag?




Kommentarer
Postat av: Kia

Ja precis, vilken dag är det? :)

Skönt att du får lite egentid, det är viktigt!

2010-05-22 @ 20:37:13
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0