fina vädret...

God morgon!
Idag var vi vakna rätt tidigt! Blir så fel när lilleman vaknar runt fem sex tiden! Det är liiite för tidigt att gå upp, då somnar vi gärna om. eller jag i alla fall.

Har inte riktigt fått kläm om lilleman somnar om också, men jag hör honom i alla fall inte! Kanske ligger och pratar med sina vänner :)

För övrigt ska jag ta det soft idag! Det är fint väder. Ska plocka lite, sen ska jag dricka kaffe, kolla på mina serier och förhoppningsvis njuta av solen när den når balkan min =)

Det är blues i mönsterås, skulle inte vara fel att gå, men man har ju barn nu, då kan man ju inte bara göra som man vill! Nästa år så :)



Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

Hoppas du får en underbar dag med massa sool! :)

2010-05-28 @ 10:56:45
URL: http://ankiepankies.blogg.se/
Postat av: mia "Lovelyangel"

kan ju göra som vi ev tänkt o göra gå på dagen o strosa..

2010-05-28 @ 23:44:22
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0