Matvägrar lite till...

Jennie, jag kan inte annat än att hålla med dig!
Det är förjävligt och tänk dig då att de fan är ännu värre!

Detta är alltså inget jag haft problem med tidigre, inte förrän jag blev gravid, och lite innan då ja slutade med mina p-piller. Så antagligen är det hormonellt, jag ska ta tag och ringa en hudläkare. Men jag är lite rädd för hon som finns här i stan, hon är tydligen rätt brysk av sig! Hua!

Men vill man bli fin får man lida pin?

Nu till min winton!
HAN MATVÄGRAR!

Blir galen på ungen, igår kväll käkade han vid sex tiden och då fick han i sig ca 130, fick väcka ungen runt kl tolv och efter att han ätit 65 ml så började han krångla! Då hade det gått 6 timmar och ungen tänker endast käka 65 ml.
Över min döda kropp!!!!!

På något sätt fick jag i honom totalt 155, så hurra till mej!, han vaknar sedan vid fem och vill endast ha 85 ml, och nu klockan halv tio fick jag i honom 125. Blir tokig!

Kommentarer
Postat av: Meya

Ja, va fan.. jag måste ju blogga. Frank gillar ju att exponera sig så på internet! :D



Frank matvägrade för några veckor sedan. Jag bara ignorerade det och lät han vara utan mat då, eftersom han hellre ville sova. Det tog ett halvt dygn, sen hetsåt han igen, haha :D

2010-05-20 @ 19:30:15
URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0