Min sambo är en kuddkramare

Jag är en person som i vanliga fall inte gillar när folk ligger för tätt inpå mej. Vill inte gärna att benen nuddar vid varandra när man sitter. Behöver min space liksom

Förutom när det gäller att ha en pojkvän, då är jag gärna gosig och vill ligga sked o.s.v (dubbelmoral kanske)

Det dumma är ju att jag har valt en kille som absolut avskyr att ligga och gosa. Han behöver verkligen sin space. Varför jag kom på detta igår var för att jag la min hand på hans, inom fem min började armen röra på sig. Trying to get away so to speak.

Det som gjorde mej irriterad var att typ tio min senare ligger kudden exakt där jag vill ligga, i hans armar!
Kuddjäveln kan han krama men inte mej?!

Men efter fem år har jag inte gett upp, jag ska vara där kudden är.
I min älskades famn

Älskar dig ibland hjärtat ;) <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

SV: jo visst gör de, jag ska se de iaf!



Jag tkr att man bestämmer själv över sin död.

hade hon legat i koma hade de varit en annan sak

men i detta fall tkr jag att de var rätt att hon fick ett JA!

2010-05-24 @ 12:14:23
URL: http://johannalewandowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0