När måste jag sluta pussa honom

Det här med att få ett barn är ju så himla stort!
Det blir ens allt och man har så mycket bra känslor i kroppen!

för mej att få utlopp för dessa känslor är att pussa på mitt barn. Jag pussar allt jag kommer åt, oftast kinderna och munnen! Det är ju så mysigt!

Nu till frågan, när MÅSTE jag sluta med detta! Jag vill aldrig sluta pussa på honom! Jag vill inte! Men någon dag kommer han att tycka att mamma är pinsam. Be mej sluta!

Usch jag har redan ångest för den dagen, så därför pussar jag honom lite extra idag! :)





Säg mej, hur kan man inte vilja pussa denna söta unge :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Han är ju bara för go!!! Man kan pussa sönder han!! Mommos lilla troll unge!! saknar han =( Puss

2010-05-28 @ 22:04:50
Postat av: sandra

åååh va söt!!!!

vilken kaluffs han har hihi =)

2010-06-01 @ 16:44:56
URL: http://sandrayou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0