operation bajsning del 5

Tror jag ska skapa mej en ny kategori! Wintons bajsning!

Det är ju som sagt det enda jag har på hjärnan, BAJS BAJS BAJS!

När vi kom till BVC och jag förklarat problemet och vad jag testat, så sa hon laktulos. Att det skulle jag testa! Kort där efter när vi skulle väga lilleman som by the way väger 5475 gram och mäter 59 cm fick han ont i magen och började skrika! Skrek massor!

Eftersom det gått 3 dagar sedan senaste bajsningen så sa hon att vi skulle ge han mikrolax! Så promenerat till apoteket och hem!

Tryckte in mikrolax i rumpan och vips kom det en fast lång kabel! Inte undra på magknip! S förhoppningsvis har det släppt, men vi får se imorgon!

jippie! Ingen mer förstoppad bebis =)

Kommentarer
Postat av: Kia

Gutt för Winton!!

Skitsnack är kul.. haha

2010-05-03 @ 19:41:12
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Meya

Hejja bajs, hejja bajs, hejja bajs! (Frank bajsade idag med, två dagar i rad, riktigt najs :D).

2010-05-03 @ 21:40:07
URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0