Busigt värre...

Hörrni!

Vilket busväder vi har!
Ena delen av sverige verkar ha massa massa med snö, jag läster skottning av trappor och uppfarter.

Här i kalmar regionen är det typ översvämning, det susar i säven som man säger.
Rena rama stormen, det verkar frysa på och det är lite snöblandat regn nu!

Tur att man är inne, ska dock till föräldrargruppen imorgon, är de busväder får nog min far allt köra mej :))

Dagen har bjudit på besök av min älskade kompis Ewa, Ewa har alltid massa att berätta, man får dock luska en del, för hon har ju glömt hälften!

Hon har myst ocu pussat så mkt på honom så han var helt färdig, trots två sovpauser, min unge är den tröttaste i stan. Han kommer aldrig överleva dagis med en sovpaus. ALDRIG!!
Börjar redan ha lite ångest för det där!

Nu ska ja se gossip girl som jag missa i söndags!
Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Ida

inget att ha ångest för du är ju inte där =) den dusten får personalen ta muahahha. nej men alltså jag har jobbat på dagis i 6 år och man får ju anpassa efter ungen och jobba sig i rätt riktning..behöver han sova 2 gånger får han göra det tills dem kan jobba in 1 sovpaus. så är det och dem är vana i promise.. men en liten heads up första veckorna kan nätterna vara oroliga efter alla intryck. man tror liksom att ungen ska vara helt död efter en hel dag med lek och nya sovrutiner.. men icke sa nicke. men gäller ju inte alla och det vara ju oftast inte så länge..

nu har jag lämnat lite spår..hihi kram på're

2010-11-25 @ 18:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0