jag blir så glad...

Jag är sjukt förvirrad för jag har nu 10 kommentarer på mitt förra inlägg och alla är personer jag inte "känner" dvs inga jag tidigare vetat om läst min blogg

Har jag synts någonstans där alla hittat mej, dont get me wrong, jag är skit glad att få kommentarer men jag är lite förvirrad att alla kommer samtidigt!

Anyway KUL!!

Något annat som är kul är att jag sedan vi flyttat in har velat få upp mina hall lampor, för det är så sjukt mörkt i hallen nere, men eftersom jag inte vet hur man borrar o.s.v så har det helt enkelt inte blivit av!

Nu har sambon min LOVAT att vi ska sätta upp dom i helgen, han vet inte om det ännu men det ska ske!
Så därför ser jag fram emot helgen extra mycket! :)

Jaha, ugnspannkakan är i ugnen, jag AVSKYR att laga mat, jag är så dålig på det, och jag är dålig på att multitaska att göra det och ta hand om W. Men det gick idag, han sitter i sin lära gåstol och tuggar på en toarulle!
Anything workS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0