kaosväder...

Hej vänner!

Mycket lite bloggande på mej! Fy skäms!
Vet nog inte riktigt vad jag ska blogga om, hittade en lista på en annan tjejs blogg som jag tänkte köra med under dec, men det är ju bara november fortf, så det får vänta lite. Ska länka till tjejen också eftersom jag snor den av henne!


Det är nu slutet av november, vi ska tydligen invänta ett riktigt kaosväder med snö, men än så länge är de bara regn som faller. Var nyss ute och hämtade posten, hehe! Lite sent kanske! hela lådan var full med reklam!
Man märker att julen nalkas...

För övrigt mår vi bra!
Ska kolla på ett avsnitt av greys nu tänkte jag, ska inte bli en lika sen kväll som igår =)

Kommentarer
Postat av: Kia

Emlevännen, jag saknar dig åxå.

Kanske gör flytten det enklare för oss att ses?

Jag hoppas det! Kram kram

2010-11-22 @ 23:06:25
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0