pratar du Uiquriska??

Ibland hänger jag på AMS, vet inte riktigt varför
Har jobbat med samma jobb i över fem år nu, så borde väl se mej om efter något nytt, men är ju så feg av mej!

Eftersom min man är från södertälje och hans syster verkar byta jobb som en annan byter underkläder (alltså ingenting menat men hon verkar ha sjukt lätt att få jobb)

Så kollade jag in södertäljes utbud på jobb!

innan jag får tusen hatkommentarer så menar jag absolut ingenting illa med detta, ville bara visa min okunskap om livet.
Detta är vad dom söker just nu i södertälje

2010-11-02 Modersmålslärare i Mongoliska Södertälje kommun, Modersmålsundervisningen Södertälje
2010-11-02 Modersmålslärare i Uzbekiska Södertälje kommun, Modersmålsundervisningen Södertälje
2010-11-02 Modersmålslärare i Punjabi Södertälje kommun, Modersmålsundervisningen Södertälje
2010-11-02 Modersmålslärare i Swahili Södertälje kommun, Modersmålsundervisningen Södertälje
2010-11-02 Modersmålslärare i Tagalog Södertälje kommun, Modersmålsundervisningen Södertälje
2010-11-02 Modersmålslärare i Uiguriska Södertälje kommun, Modersmålsundervisningen Södertälje

Oki, dom mongoliska och uzbekiska har jag hört talas om, swahili visste jag också om, men dom andra språken har jag aldrig hört.

Skrollar ner lite till....

Modersmålslärare i Kareol
Modersmålslärare i Mandinka

Herregud vad jag är okunnig, tänk så många språk som finns som man inte vet om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0