Reklam!

jag älskar reklam, jag kollar på reklam! Ett tag av någon anledning skrev jag ner vilka reklamer som kom, bara för att se hur ofta dom gick!

Wierd i know!

Två reklamer som jag reagerat på!
Hon som snorar och snörvlar, hon nyser och då vänder hon sig MOT den stackars mannen bredvid!
VEM har uppfostrat henne??

Så där gör man fan inte, jag hade fan gett henne en rak höger om hon gjort så mot mej!

Den andra reklamen är en reklam som jag bara väntar på, jag bloggade om den förra året!

CocaColas julreklam! ÅÅÅÅ vad den är bra! Den får mej i sån bra stämning så det finns inte!
Jag längtar!!!


Kommentarer
Postat av: mia

ja jag har oxå väntat på den..



hollidays are comming .. hollidays are coming..

2010-11-26 @ 18:59:12
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0