stackars ragnar...

Goder kväll!

Efter att ha tittat på ragnar ett par gånger så har jag fått en viss ångest för min käre knodd. Tänk när han är i målbrottet och står och pratar i riksdagen!
Inte tusan vill jag att hela sverige ska skratta!

Målbrottet är Guds gåva till kvinnan, ge igen för alla jävlar mens veckor vi har i vårt liv. Vi fick det medan grabbarna fick några veckor/månader??? av målbrottet.

Gud vad jag kommer skratta åt Winton!
Stackarn!

Kvällen har inneburit en film i soffan, lite godis! Mannen har typ bihålsinflammation AGAIN. Så han har nu gått och lagt sig, hoppas W är lugn ikväll och inatt så vi alla får sova!

Nu ska jag glo på greys anatomy, sen ska ja se hells kitchen, och somna på soffan!
Peaxe out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0