Dagens tankar och åsikter

  • Jag har varannan dag besökare, ena dagen massa, andra dagen helt dött (är jag rolig varannan dag?)
  • Att göra för få köttbullar fick större konsekvenser än jag anade, go figure!
  • Winton vinkade för första gången idag, min duktiga kille
  • Det är verkligen dags att duscha
  • Snälla låt Winton sova hela natten, inatt skulle jag verkligen behöva det
  • En gräsmatta är klippt, eller man borde kalla den mossmatta (tack Anita för hjälpen)
  • Fy fan för lönespecar, jag fattar nada
  • Varför blir det värme av värmeljus, jag får inte tända ljus för de blir för varmt. suck!
  • Jag är sugen på att träna  (SAY WHAT)
  • min hjärna är på högvarv som ni kanske märker!
  • Hoppas på att ett nytt avsnitt av jersey shore kommit ut, eller är det imorgon =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0