Det är synd om mig...

It cant be worse, när vi skulle lägga oss igår så började W böka.
Jag vet inte vad R gör när han går in till winton, för jag tycker att varje gång han har gått in till W, kort efter det är W så sjukt pigg!

Så var fallet igår, så jag och Winton satt uppe till typ halv tre innan det var läggdags igen, han vaknar runt sex och ville gå upp. HELVETE HELLER!

Så jag tände en lampa, slängde in nappen i munnen, gav lite gossedjur som han kunde pilla på och där köpte jag mej ca en timme till. Sen gick det inte, så upp.

Jag är trött, fast inte sömningt trött och jag har fett ont i ryggen! Det är synd om mig!

Vila på soffan nu, japp japp!

Kommentarer
Postat av: mia

men låt r ta honom ett par timmar och gå o lägg dig.. annars kommer du inte orka i veckan..

2010-10-17 @ 11:50:40
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0