En anledning eller två,,,

fler besökare idag än igår och inte ett enda inlägg har jag bjytt på!
Elaka jag!

Dagen har bestått i sån maraton promenad så hela min kropp värker och skriker! Fläsket har dallrat hela dagen, det är inte kroppen van vid!
Funderade på hur många kalorier jag kan ha tappat denna promenad, är man optimist om man tappar 500 cal på ca 2 timmars promenad?

Hur eller hur smällde jag i mej ett helt vitlöksbröd, inte en sån där liten bulle utan en länga, så jag tog tillbaka dom där 500 cal och sen adderade jag 500. Duktiga jag va!

Imorgon ska vi se om fabror doktorn kommer göra något allergitest på lilleman, känns så sjukt att gå dit när han har mått bra nu ett tag, men jag tänker överdriva, då får jag ju iallafall kanske veta om han har någon allergi, så kan ja ju annars bocka av en av mina tänkbara anledningar till varför W är grinig eller ledsen, eller förbannad, eller inte sover, eller hatar att ligga på mage, eller inte äter, eller äter för mycket. ja the list can go on!

Nu ska jag glo på desperate och vänta på att lilleman ska vakna och då ska jag proppa honom med välling!
Hörs imorgon efter läkarbesöket!

VARFÖR FÅR JAG REDA PÅ IDAG 21.59 ATT DET ÄR KANELBULLENS DAG???!!!
DE ÄR FANTAMEJ INTE OKEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0