första träningen

jaha då har man kommit ut ur duschen!
Very nice!

Jag gick till vp för att träna, det tar väl en kvart tjugo min att gå. Ställde mej på bandet och gick i rask takt i 14 min, sen tänkte jag att jag ger mej på att SPRINGA!

Jag ska springa tills klockan står på att bandet varit igång i tjugo min, det är SEX minuter att springa. Det ska jag väl klara! När det gått två min var jag beredd att ge upp men sen plötsligt kändes det inte lika jobbigt så jag fortsatte. När sex min gått, fortsatte jag (eh wow) och sprang i tio min.


Ni kära läsare kanske skrattar högt nu, men för mej är det en bedrift att springa 10 min. Efter det kom Anita och vi körde mage och rygg. Jag är helt färdig. Men det var jäkligt gutt!

Det jag däremot upptäckte var att jag har så feta lår och arsle så när jag sprang gjorde det faktiskt ont för att det dallra, snacka om mer motivation att fortsätta.

Nu ska jag iallafall få in två träningar i veckan, det är rimligt, men gärna mer!

Jag bjuder inte på en bild för jag var fett svettig när jag var klar!

Hepp hepp, ta hand om sonen nu då!

Kommentarer
Postat av: mia

gud så duktig du e.. jag avskyr o springa.. men ud har ju värsta PT ju =)

2010-10-09 @ 19:39:24
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0