gottis...

Efter en natt från helvetet typ, så är det måndag!
lillemannen är såå förkyld, det är näsan och feber, och nu lite hosta!

Han tycker så synd om sig själv, det märks och blir skiit pissed när jag ska torka bort snoret som rinner så fasligt på honom. Nu har han en liten naptime, får se hur länge han sover. Denna snuva verkar svår att sova med, därav den jobbiga natten!

Men det var faktiskt inte så jobbigt inatt, jag tycker mest synd om honom. Min lilla köttbulle!
Nu har Wintons farmor åkt hem, jag har lagat godiskakor och nu ska jag försöka se någon serie, vi får se om det fungerar!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mia

fick du inte nässprejet av mig? kan vara skönt o ta precis innan läggdags..

2010-10-25 @ 16:49:47
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0