klara färdiga gå...

Idag vaknade vi ungefär samma tid som vi brukar, han börjar bli som en klocka den där Winton!

Vad dagen har att erbjuda återstår att se, blir inte kalmar. Känner mej för sliten för det, DOCK var jag så sjukt duktig igår så jag känner att det faktiskt är helt okej!

Ska förska plocka iordning i mitt kök och vadagsrum så ni kan få se det, övervåningen är katastrofalt kass när det gäller inredning så det tänker jag inte ens visa!

Har vi råd nästa månad ska jag fan köpa golv till övervåningen. Sådeså!

Nu försöker W gå ner i spagat, får allt hjälpa honom! ;) Han är så duktig nu för han är på gång mot krypställning, men han har inte fått ordning på sina ben när han lutar sig fram. Har sagt två veckor, sen är han nog igång, vi får väl se =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Får man komma idag då???

2010-10-13 @ 10:00:59
URL: http://johannalewandowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0