Should i wake or should i sleep?

W har vaknat, gett välling så nu får vi helt enkelt se vad som sker om han väljer att sova eller inte!

När W dricker välling så låter det jätte mycket i hans mage, det klunkar eller vad man ska kalla det, är det något konstigt, eller gör andras barns magar det också?

Imorgon är det marknad i mönsterås, tänker trängas med min barnvagn och köpa massa onödigt skit, var så himla länge sedan jag gick på marknad! Ska bli skoj, får bara klä på mej massa, vill ju inte bli sämre än vad jag är!

jaha, sex min kvar till tio, sen släcks det väl ner då, hehe!

Kommentarer
Postat av: TP

Rent spontant så kan det låta så när Busan äter också, hon klunkar på som attan. Men det kan vara att han får i sig luft när han äter glupskt. Du märker inte av att han blir gnällig eller skriker precis innan det kommer en fis eller bajs??

2010-10-01 @ 22:12:10
URL: http://julimamma.devote.se
Postat av: Lotta

Alexanders mage låter så av välling och ersättning också. Kanske inte med en gång, utan efter sisådär 10 minuter. Som om ersättningen/vällingen sjunkigt lite. ^^

2010-10-01 @ 22:33:10
URL: http://lottispotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0