sikken kropp va....

Jälar vilken diskussion om min systers kropp, men inte en endaste vill doppa. Se kroppen är inte allt! HAHA!

Idag har jag haft fullt upp, det har varit städning på området, och som den gode grannen jag är, så gick jag ut för att hjälpa till, till skillnad från andra, ingen nämnd ingen glömd ;))
Men det gick bra och det blev mycket gjort!

Efteråt har jag gett W mat, vi åkte till affären och sedan sov jag en stund på soffan, mycket skönt! Efter blidde de våfflor hos mor! VERY GOOD!

Nu blir det filmkväll här hemma, det känns som klockan är typ elva men den är inte ens halv åtta! Wierd!

Kommentarer
Postat av: Meya och Frank.

Kan ju avslöja att bajs och spya känns likadant när du får det på foten ;) haha.

Jag har insett att du har lagt upp låtar de senaste veckorna som jag har hånglat med 3 av mina pojkvänner till, haha.

2010-10-16 @ 21:13:48
URL: http://andwenamedhimfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0