skit ledsen, skit glad....

god förmiddag!

Natten var kass, han vaknade runt nio, skit ledsen! Gick inte att få han lugn, skit ledsen och när han väl la sig ner i vår säng och kom till ro, efter två min. Vaknar och är SKIT GLAD! Han ler, tar upp huvudet, ler lite till. Lägger ner, upp igen och skrattar. Sen är det full fart! Ungen är schitzo ibland alltså.

Sen va vi nere, han somnade på soffan runt elva halv tolv, jag somnade bredvid, vaknar klockan ett, W sover, min axel är knullad. Upp med barnet och mej själv i säng!

Fick nog springa några gånger också, men lite sömn fick vi ju iallafall. (försöker tänka positivt)

Idag har jag dammsugit och ska svabba nu, har lägenheten på lite vädring nu när lillemannen ändå sover!
Kollar på 90210, äntligen börjar datorn (den andra datorn) att jobba lite snabbare! Så det är skönt!

jaha de va väl allt för now!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, nappen är verkligen det!

Dock väldigt bra att ha. Men man får ju springa lite.

2010-10-26 @ 10:25:21
URL: http://lottispotta.blogg.se/
Postat av: TP

Varför provar ni inte att flytta in hans säng i ert rum just nu när han är så ledsen och förkyld så slipper du springa arslet av dig? För nog kan du träna på roligare sätt än på nätterna i trappan?:P

2010-10-26 @ 13:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0