i was so wrong....

Haha vad jag trodde fel!

min kompis malin fick barn dygt ett år innan mej, hon springer på stan, byter gardiner typ heela tiden!
Hennes lilla tös är bland dom snällaste barn man kan få.

En annan drömde att gud vad roligt, kunna gå på stan och handla saker, inreda! Göra det mysigt, städat hem varje dag. OH MY GOOD VAD FEL JAG HADE!!

För mej är det tufft att få till en dusch, även om R är hemma, så duschar jag inte förrän W sover. Får väl skylla mej själv där, men det var ju inte riktigt som för min vän malin!

Nu ligger han på filten, grinig, vaknade för 10 min sedan! Jag har nu återinfört tutten igen, det är det enda som får honom lugnare!

Nu ska jag pussa på grinolle =)

Kommentarer
Postat av: TP

Skit i hur andra har det. det viktiga är att du får vila någon gång. Sparka till R i arslet nu så du kan få vila några minuter i alla fall. Han kan ta W någon gång under natten oavsett om han ska jobba eller ej. Ni är två som gjort honom och två som ska ta hand om honom. Vi hejjar på dig här hemma.

2010-09-03 @ 15:13:53
Postat av: BigMamma - Haylies mamma

Nu när jag läser igenom dina senaste inlägg så ser jag ju att jag egentligen inte borde klaga, hehe. Men även om hon vaknar 1 eller 17 gånger så är det ändå så frustrerande.. varför börja nuuuuu? Åh..



Hoppas din grinolle kommer på bättre tankar snart :)

2010-09-04 @ 03:17:22
URL: http://bigmamaa.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Shit, vi har fan exakt samma problem. Elliott vaknar hundra gånger varje natt och är sjukt grinig till och från på dagarna. Jag försökte också med diverse metoder men har numera gett upp och insett att det får gå över när det går över :P



Sjukt att man vänjer sig! Haha

2010-09-04 @ 08:58:27
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0