make it or break it....

Eftersom lillemannen sover så kollar jag på make it or break it!
En mycket bra serie, men man måste se några avsnitt innan man kommer in i det!
Ett hett tips för er andra mammor som är serie galen precis som jag!

När lilleman har vaknat, ska det bytas blöja, kläs på och så ska vi gå över till mormor och käka våfflor! MUMS!!!

Solen skiner och trots att jag ändock känner mej trött, så är vetskapen om min goda nattsömn en sån härlig känsla!
Men gud vad besviken jag kommer bli om han inte sover bra inatt. haha!

får hota med tant tina igen, det fungerade ju igår :PP

Ha en härlig dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Det är såå frustrerande hela grejen alltså! Häromnatten somnade han vid 20 och vaknade första gången vid halv sex på morgonen. Superskönt! Tänkte att det kanske började vända, men icke :P



Jag har testat fan allt. Jag ammar inte längre, han får inte mat på natten. Jag tar inte upp honom på natten. Jag har testat femminutersmetoden som inte alls fungerade. Jag har fasta rutiner under hela dagen och matar honom tex alltid vid samma tillfälle. Ja, det enda jag inte testat är SHN, men det är för jäkla omständigt. Då kan man ju knappt lämna huset liksom. Finns inte en chans att jag kan få Elliott att sova exakt samma tidpunkter på dagen varje dag :P Jaja, det blir nog bättre. I alla fall tills dom blir tonåringar :D



Tack!! Hoppas på en bra natt för oss båda :)! Kramar

2010-09-04 @ 20:28:58
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0