puckade jag...

Goder dag!

Är en puckad dag idag. Gav W mat och sedan tog jag sällskap med mamma till hennes jobb och sedan gick jag vidare till city för att gå till apotek och konsum.

På apoteket skulle jag köpa alvedon till W och ta ut mina p-piller!
När jag kommer hem har jag tagit ut p-piller, köpt tabletter till min hosta och tops till W, alvedon?? nopp, det glömde jag ju! Så jävla typiskt, blir så förbannad på mej själv!

Tur att jag har två stycken kvar iallafall!

Dagen bjuder på hemmalagad pizza med Anita och barnen, har plockat här hemma och köpt en ny duk till min hall, blev så himla bra faktiskt! Mycket nöjd!

ja de va väl allt för tillfället1

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Jag gick med i deras facebookgrupp förut och då fick man ett gratis smakprov hemskickat! :)

2010-09-30 @ 13:31:42
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0