trista jag...

Nu har sambon kommit hem, W har fått käk!
Han var trött, så jag testar att lägga honom nu en liten stund och sen att jag lägger honom runt åtta halv nio istället!

Fan vilket experiment detta är men vad gör man inte för lite nattsömn ;)

Kvällen bjuder nog inte på något speciellt faktiskt, blir att ta det lugnt!
Får se när vi kommer i säng idag, igår var jag totalt utmattad.

Ja inget vettigt med detta inlägg heller, tappat gnistan faktiskt!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, min vardag är ju så tråkig så jag hade somnat vid det här laget, om jag inte haft W då som väckt mej :P



Bjuder här på två äldre bilder, när Ewis och jag testar hennes datakamera haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0