tuff dag...

Goderkväller!

Här sitter jag, har duschat (WOW) och hunnit vycha W till sömns en gång alleredan!
Han fick mat, stolpiller och nu ber jag till bebisgudarna att han får lite sömn

Han har haft en tuff dag med vad jag tror iallafall varit tandvärk!
Hoppas dom/den dyker upp, tycker så synd om min lille gubbe!

Nu kollar jag på första avsnittet av desperate, lite spännande faktiskt! =)

Ska ta kväller när det avsnittet är slut, om W fortf sover då vill säga!


Tack så mycket för dina ansträngningar, härligt att du tänker på mej trots det långa avståndet =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej EM! Tiden går så fort tycker jag och i år blev det väl inte riktigt enligt tradition, hehe. semsterveckorna hade inte räckt till. Hoppas allt är bra med er, försöker hänga med genom bloggen men det är ju inte riktigt samma sak, jag la min på hyllan ett bra tag.

2010-09-29 @ 02:47:48
Postat av: Yrsa

Oj nu skickade telefonen innan jag var färdigskriven. Något ska vi väl få till tycker jag, ni får ju höra av er om ni kommer upp annars? Hur mår ni, hur trivs ni i nya huset? Och så måste jag ju säga att han är riktigt fin eran lilla skrutt! Stor kram

2010-09-29 @ 02:51:25
Postat av: Meya och Frank

Men va fan! Jag ska dra i Frank hela dagen idag så han blir MINST 75 cm ;) haha. Frank kommer ju väga 67 kilo om 1 år om han inte slutar gå upp så jävla mycket, så det var bra att han stannade under 10 kilo. Mammsen pallar liksom inte bära så tungt.

2010-09-29 @ 08:16:17
URL: http://andwenamedhimfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0