Winton och jag är ovänner

Inatt var jag så arg!
Så arg så arg så arg!

Galet arg, jag hade allvarligt kunna sätta ut ungen i skogen!
Var inte på humör på hans konstiga beteende!

Jag måste veta VARFÖR han håller på som han gör, det MÅSTE ju finnas en förklaring!

Han var helt omöjlig att natta från första början, bara gråt gråt gråt och ingenting hjälper. INGENTING!
Till slut får vi han att somna, han sätter igång strax efter jag la mej, kl två gick det inte att få han att somna om, så gnäll gnäll gråt gråt, från kl 2 till kl 4.

Sen höll han på i allafall till kl sex, jag är med andra ord död idag!

Sen när ungen vaknar, jag kommer ju fortf ihåg hur arg jag var, och så ligger den där lille jäveln och ler mot mej. Jag försöker vara arg på honom, han ska fan inte tro att han kan göra som han vill

Lyckas inte speciellt länge, för vem kan vara arg på denna söta unge speciellt länge!?







Lilla hjärtat!
Du gör din mamma galen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

inte träffat moster på ett tag ju :P

2010-09-28 @ 16:41:11
URL: http://johannalewandowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0