Blogg-blackout

Jag har försökt blogga i typ två timmar och det är helt blankt! Lusten bara pös ut, så nu skriver jag helt random, på måfå, utan agenda!
 
Kan väl nämna för er att vår säng är såå nice, jag sover riktigt gutt och just nu känns d som att jag alltid kommer tjata om vår förbannade säng hehe!
 
för övrigt i helgen så rök R och jag ihop i fredags, våra vanliga duster om hans musikspelade på kvällen när jag efter en jobbdag vill ha lugn och ro. Men vi lugnade oss och hade en trevlig kväll ändå. Någon somnade på vardagsrumsgolvet, vi käkade McD och sen sov vi gott!
Lördagen bestod i lite shopping för mig och Winton, att låta en unge köpa egna julklappar tar en evinnerligtid ska ni veta och med mkt folk och en vagn som bara är i vägen är ingen hit!
Så här såg lillkillen ut när vi väntade på bussen!
Vi handlade de "förbannade" paketleken paketen, det är fan inte lätt att hitta ngt som kan passa alla. Vi gick länge och väl jag och W, han slutade lyssna och jag vart arg! Mkt folk och paniiiiik!
Men vi överlevde och kvällen var lugn och skön!
 
Söndagen var väl likadan , lite mer hemmatid, W ville cykla lite mn kom in rätt kvickt, gillade inte heller det kalla vädret ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0