Lite allt blandat i dag!

Gud vad jag är varierande i mitt bloggande, måste komma igång med mina bilder, så bloggen blir lite roligare!

jag är för övrigt i en funk, just nu så borde man väl springa på rosa moln när saker och ting löser sig, men press på jobbet och mitt i allt så beslutade jag mig för att sluta röka (min dumme fan) så är det mer ilska och irritation på allt och alla mer än glädje!
Ska försöka jobba bort dom där känslorna men det finns ju vissa som drar fram min mörka sida lite lättare än andra :P

För övrigt är jag på jobbet, kvällspass! Det är gutt med kvällspass, sova lite fler timmar, tjäna lite mer och lite lugnare framåt kvällen!
Nackdelen är att jag måste cykla hem för att hinna hem innan R ska till jobbet!

oh well, allt från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0