Lite mer trött

Det här med trötthet är ju något som alltid varit en stor del i min blogg, jag är ju en trött människa!
Kanske blir lite långtråkigt ibland, oh well, what a suprise, she is tired AGAIN...
 
Men de senaste nätterna kommer lilleman in och kryper upp i sängen vilket såklart är mysigt!
Däremot kan jag inte ligga mellan mina grabbar, för man är värre än en packad sill, så mitt i natten flyttade jag in W så jag iallafall kan ligga ytterst. Fungerade lite bättre men har ändå sovit extremt dåligt, och hur vet jag det, jo att jag drömmer, massa olika saker. Bland annat var vi på Ullared, men ibland fick vi stanna i små väntrum, och sedan var det som sjukhus hallar mellan de olika avdelningarna, vilket ju inte alls är verkligheten på Ullared!

Lite annat smått och gott drömdes också men det med Ullared var mest starkt, det var dagen innan julafton och jag och R hade inte köpt maten som vi ska ha med oss till julbordet!
Vad är julbord utan prinskorvar!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0