Lite om helgen!

Godmorgon vänner!

Det är måndag och ni vet ju hur det brukar kännas! Segt, trött och alldeles alldeles,,, jag kommer inte på något annat ord, men det är INTE underbart!

Igår var det lussebak, eller luciabulle som W kallade det!
De blev riktigt goda och vi åt ett par stycken jag och Winton, så det var nästan så jag kände att jag nästan får baka fler nästa helg :P

Men vi tar det från början, fredag, så hämtade jag W tidigt och vi åkte till lattjoland med Malin och Emilia, de lekte bra och Malin och jag hann snacka lite, bland annat reda ut när bebis ska komma och vilken kön det faktiskt är som hon ska ha haha!

Lördagen var väldigt low key, jag jobbade, kom hem till kl 17, bägge grabbarna sov till kl 19, lagade mat och när den va klar vaknade storra killen, käkade kollade lite på tv och sen somnade om igen haha!

Söndagen va de som sagt luciabulle bak och vi hade huset fullt av grabbar. Först kom Thomas med lille Charlie, och sedan kom Johan, så det slutar med att jag bakar, W kollar film eller leker på sitt rum och de andra grabbarna spelar xbox, ett tag satt det fem grabbar på rad i vardagsrummet ;)

Kvällen avslutades med film och gaskammare då R var riktigt taskig i magen! Thomas och Charlie var kvar och sedan kom My efter hennes julfest, och halv elva var det läggdags!
Mysig härlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0