God morgon gott folk

idag är min första riktiga dag som 28 åring, cant feel a thing! That's just fucked up! Meningslöst så sätt att fylla år. Tänk om man varje år får en ny känsla, en nytt sätt att tänka/vara varje gång man fyllde år! Spännande!
 
Jag fick allt jag kunde komma på som jag ville ha,
presentkort på klippning och färgning/slingning
presentort på ansiktsrengöring och portömning
och rengöringsprodukter för mitt s.k ansikte
 
Några på FB verkar tycka att dem närmst mig tycker jag är ful och jag antar att jag får hålla med ;)
But so do I.
 
I helgen, inga planer. Fan vad trött jag blir!
Samma visa, ska iallfall försöka tänka positivt, åka till stranden eller något!
 
Hörs later!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0