Äta myror?

Början på meningslöst blogginlägg:
 
När man har en treåring så är det ALLTID i min mening för högt tempo. Jag känner mej alltid jäkligt gammal när jag är med honom. Ca 60 år eller något sånt. Så även i helgen.
W har tittat på myror, har ni kollat hur myror går när de går sin lilla stig för att leta mat eller vad de nu gör?
 
Dom är ju så jäkla packade hela bunten, Jag svär. Det är vingligt som fan, de krockar hela tiden. Heeeela tiden.  Riktigt skoj att titta på och jag är förvånad att de kan vara så vingliga när de är så starka. Gäller att hålla avstånd när de kommer där med nöten över huvudet liksom.
 
 
Slut på meningslöst blogginlägg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0